نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و چادرملو | صمدی به دنبال بهبود وضعیت نیان

  • کد خبر: ۲۰۰۹۱۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و چادرملو | صمدی به دنبال بهبود وضعیت نیان
هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران با مسابقه تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و چادرملو اردکان دنبال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و چادرملو اردکان از ساعت ۱۶:۱۰ فردا (چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲) در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم می‌روند. نماینده مشهد که این فصل به سندروم ۳-۲ مبتلا شده در بیشترمسابقات خودش با همین نتیجه بازی را به پایان برده که اغلب شکست هم چاشنی این اتفاق بوده است.

نیان الکترونیک هفته گذشته مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا آژیر خطر کم‌کم در اردوگاه این تیم به صدا درآید. نماینده والیبال مشهد با ۱۵ امتیاز فعلا در رده دهم جدول ایستاده و برای فاصله گرفتن از جمع فانوس بدستان، نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه دارد.

درسوی مقابل، اما چادرملویی قرار دارد که وضعیت چندان بهتری نسبت به نیان ندارد. چادرملو در حال حاضر با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و برای هفتمین برد خود به میدان می‌رود. نماینده اردکان هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر طبیعت را از پیش رو برداشته بود و حالا امیدوار است با کسب یک نتیجه خوب دیگر، به اوضاع خودش در جدول سروسامانی بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Kh.kar
United States of America
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ نیان الکترونیک به خاطر بی ادبی چندتا از بازیکناش محکوم شد و رای هم بر علیه سه تا از بازکنانش صادر شد. عباس زاده معاون چاهبردی نیان الکترونیک که همه جا نخود هر آشی هست هم باید تنبیه می شد خیلی رو اعصابه. اگه اون دخالت نکنه اوضاع خیلی بهتر میشد تو همه امور شرکت.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->